duminică, 29 august 2010

De-aş avea din viaţă până la moarte


De-aş avea din viaţă până la moarte 
Două  lucruri, doar, de pipăit,
Ar  fi, tot ce-am scăpat printre degete, unul,
Celălalt, tot ce-am prins şi n-am preţuit.

De-aş avea din viaţă până la moarte
Două aşteptări, doar, de făcut,
Vestea că voi avea un copil, ar fi una,
Cealaltă, că fiul meu s-a născut.

De-aş avea din viaţă până la moarte
Două cuvinte, doar, de auzit,
Ar fi te iubesc-ul soţiei, unul,
Celălalt, spusele fiului că-i fericit.

De-aş avea din viaţă până la moarte
Două reparaţii de făcut în destin,
Tot ce-am stricat iubind prea tare, ar fi una,
Cealaltă, tot ce-am iubit prea puţin.  

De-aş avea din viaţă până la moarte
Două orgolii, doar, de potolit,
Ar fi  că ştiu tot şi de toate, unul
Celălalt, că sunt de ne-nlocuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu